Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szerző: Koeman

Az oldal lényege!

Hát az oldal azért jött létre, mert van valaki az életemben akit szeretnék boldoggá tenni és ezen a módon is kifejezni számára azt, hogy mennyire szeretem, mennyire fontos nekem.

Archívum

Friss topikok

  • Erika: Imádlak életem értelme. Imádom a verseidet amit kaptam tőled. Ilyen ajándékkal azt hiszem kevesen ... (2008.10.01. 19:46) Karácsonyi versikém

2007.02.13. 11:41 Koeman

Nem térek magamhoz

Tegnap azt történt velem, hogy egy csodás lány elvette az szívem.
Elfoglalta szívem nagy részét, mesélhetnék róla nagyon sok félét.
Egy a lényeg szeretem õt szeretem, szeretem ezt a csodálatos nõt!
Egész a múlthéten kezdõdött Ő az én közelembe férkõzött.
Bár akartam én is nagyon hiszen ez a lány egy vagyon.

Tegnap aztán összültünk beszélgetni, és, hogy mi lett, azt szeretném elmesélni.
Amikor beléptem hozzá már tudtam, hogy a szívem mindjárt a padlón koppan.
A vágyam az volt hogy karomba zárjam, hát karjaimat azonnal ölelésre tártam.
Ő meglátta ezt és hozzám bújt bennem minden érzés vadul dúlt.
Történt még sok minden az délután folyamán, majd elmesélem neked alkalom adtán.
Addig legyen annyi elég, hogy nem sikerült magamhoz térni még!
Csak keringek egész nap össze-vissza, a vágyam az, hogy térjek hozzá vissza.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vers-eim.blog.hu/api/trackback/id/tr3636209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása