Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szerző: Koeman

Az oldal lényege!

Hát az oldal azért jött létre, mert van valaki az életemben akit szeretnék boldoggá tenni és ezen a módon is kifejezni számára azt, hogy mennyire szeretem, mennyire fontos nekem.

Archívum

Friss topikok

  • Erika: Imádlak életem értelme. Imádom a verseidet amit kaptam tőled. Ilyen ajándékkal azt hiszem kevesen ... (2008.10.01. 19:46) Karácsonyi versikém

2007.02.25. 11:07 Koeman

Karácsonyi versikém

Gondoltam e versben elmondom neked,
hogy milyen boldog vagy veled.
De elgondolkodtam az írás közben azon,
hogy ennyi jó érzést egy levélben leírni nehéz nagyon.
Így csak annyit mondanék neked Kedvesem,
Szeretném veled leélni az életem!
Kérlek téged, hogy szeress engem nagyon,
hiszen a közös szerelemmel teli életünk egy vagyon!
Szeretnék neked Boldog Karácsonyt kívánni,
És ezentúl életed részévé válni!



Ez volt a karácsonyi versikém az Életem értelmének.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vers-eim.blog.hu/api/trackback/id/tr9440112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Erika 2008.10.01. 19:46:05

Imádlak életem értelme. Imádom a verseidet amit kaptam tőled. Ilyen ajándékkal azt hiszem kevesen dicsekedhetnek. :)
Te vagy a legfontosabb nekem. A legeslegjobb dolog ami történhetett velem, hogy megismertelek, és azóta is boldogan élünk, remélem életem végéig.

SZERETLEK!!!!
süti beállítások módosítása