Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szerző: Koeman

Az oldal lényege!

Hát az oldal azért jött létre, mert van valaki az életemben akit szeretnék boldoggá tenni és ezen a módon is kifejezni számára azt, hogy mennyire szeretem, mennyire fontos nekem.

Archívum

Friss topikok

  • Erika: Imádlak életem értelme. Imádom a verseidet amit kaptam tőled. Ilyen ajándékkal azt hiszem kevesen ... (2008.10.01. 19:46) Karácsonyi versikém

2007.02.13. 11:38 Koeman

Együtt...

Mindig Rád gondolok, rólad álmodozom,
Még álmomban is a Te neved suttogom.
Rád gondolva köszönt a hûvõs hajnal,
Este arra vágyom, hogy vigyél magaddal.
Hát fogd meg a kezem és ne engedd el,
Ha félek a holnaptól a lelkeddel ölelj.
Úgy érzem mindig is ismertelek Téged,
Talán a léptem már valahol keresztezte lépted.
A lelkitársam vagy, a lelkem másik fele,
A kezem is pontosan illik a kezedbe.
Miattad ragyog a mosoly az arcomon,
És nyitott szemmel is Rólad álmodom.
Testem remeg, és rád vágyom,
Érintésed:akár egy valóra vált álom.
Hangod bizserget, s ha megérzem csókod,
Megszûnik a külvilág, s csak egyet mondhatok:
Szeretlek téged nagyon!
Gyere édes, fogd meg a kezem.
Vágyam: mindig együtt lenni veled.
Induljunk el a boldogság rögös útján,
Keresztül minden viharon és pusztán.
Öröm veled minden nappal és éjszaka,
Vigyáz ránk az ég legszebb angyala.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vers-eim.blog.hu/api/trackback/id/tr2236208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása